Jönköping.




världens skönaste skor

Hey! Igår var jag, Caro & Abbe i Jönköping. Vi fick skjuts till och från Nässjö sen tog vi tåget till Jkpg
Vi hade grymt kul även om det var iskallt där som vanligt. Gick först på stan för att kolla lite i dom nya affärerna, det var Caro och jag som ville se. Men det var Abbe och Emil som köpte saker där haha...lite kul. :p Sen tog vi bussen till A6. ♥

Har vart grymt mycket skratt denna helgen kan jag säga. I fredags kväll tex rev Emil ner gardinstången i mitt rum. Hahahaha!
Och i går rev han ner en annan sak i en affär... Idag fick Caro stearin i hela ansiktet + håret! Och så tappade hon en låda med porslinsaker i hahahahahah! :p och så en massa småsaker som jag inte pallar berätta...

Nu ska jag göra ngt med min fucking Nordenresa som jag måste lämna in i morgon... Hatar den.
I morgon börjar badet i skolan. Jobbigt men lite kul hehe..

Kommentarer
Postat av: KALKONEN I DITT LIV!!♥

helgen var helt klart bäst hahahahhaha ♥♥

2010-12-02 @ 19:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0