I never thought that I'd do something like that, but when I saw you two it hit me lika a heartattack.



Heey.
Vart mycket denna helgen...:p

I fredags slutade vi tidigt. Caro och jag stack hem till mig och hämtade mina saker. sen hem till henne och fixade oss för vid halv 6 skulle vi sticka till Ellen. Hos Ellen var vi några stycken. ;) musik & lite allt möjligt haha, kul var det.
sen vid halv 8 gick vi in till stan och discot. sjukt kul på discot även om jag fick ont i huvudet på slutet haha...

Sov hos caro fredag-lördag. vaknade vid typ 9. caro skule ha fest. ganska trötta och ont i benen..vi gick upp och städade och fixade. sen vid halv 5 kom folket. kollade på film och massa. :D dom stack hem halv 12 då snackade Caro och jag lite, sen somnade vi. :)

Idag ska jag bara slappa. vid 4 eller 5 ska daria och jag ut & gå.. hehe :p
imorgon är det skola igen. på tisdag är det klassvandring, gillar det haha.

Sjukt bra helg helt enkelt! :D xxxx



Så idag fyller min grymt underbara, underbara vän Carolina år!! :D
Grattis jag älskar dig sjukt mycket!! ♥♥♥



Kommentarer
Postat av: Caro

tack!! du är underbar. älskar dig med!!!:D<3333333

2010-09-26 @ 13:49:25
URL: http://photogirl.webblogg.se/
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-09-27 @ 11:36:44
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0