Studiedag.











Tja!!

Har haft studiedag idag. tillbringade den med mina underbara vänner! :D
sov hos daria inatt så vaknade upp hos henne. vi fixade oss och gick ut med hundarna. köpte present till caro som fyller år på söndag...;)
sen mötte jag upp några på stan, gick runt lite med dom och träffade andra. Det var Caro, Emil, Rasse, Ellen, Abbe och Ludde. Vi gjorde lite olika saker haha. :p snackade mest.

När jag skulle hem följde Ludde & Emil med mig hem. Dom köpte mat på centrumgrillen och sen hem till mig där vi snackade lite innan dom stack hem. :)

nu pluggar jag lite... inte pluggat färdigt men måste sova snart. är sjukt trött. men ska messa lite med emil 
xxxx ♥

Kommentarer
Postat av: Saga

Söt blogg :)

2010-09-26 @ 08:47:58
URL: http://www.sagajessica.blogspot.com/
Postat av: ellen ~

härliga somamrbilder!

2010-09-28 @ 10:51:55
URL: http://nobodybutme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0