" You need this change, cause things will never be the same. "




min underbart vackra pojkvän.

Hej!! En trött lise ikväll. Duschat för en stund sen och nu lyssnar jag på musik och slappar...
Vi har vart ute riktigt mycket i helgen. Vart sommar ute!! Vi stack till Emil igår och åt sjuukt god mat. Sen gick vi ut i skogen en sväng. När vi vaknade imorse gick vi en lååång runda och svettades ihjäl, sen fotboll, cola och godis i solen. Gick in och "sov" några timmar och kollade i kataloger. Sedan fotboll med Oscar & Casper igen. Haha riktigt mysig helg har vi haft! Underbart.

Nästa vecka är det ju påsklov så det börjar i morgon. Riktigt gött. Men nu ska jag snacka i telefon och sedan sova. Det kan behövas känner jag. Somnar snart... Hoppas folket mår bra! Det gör jag.

Kommentarer
Postat av: Juliataueee - Bloggaren från Söderhamn

Heyy , grymt fin blogg du har ! :D

Du... jag är jätte sugen på att baka just nu..

har du några baktips & recept ?!

den som har det bästa receptet får en länkning på min blogg ! :D

http://juliataueee.blogg.se

2011-04-18 @ 12:16:36
URL: http://juliataueee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0