Friends



Varit varmt och skönt väder idag igen. Städade lite imorse och gick sedan ut direkt och solade med mamma i några timmar.

Ikväll stack jag till Daria. Vi gick en långrunda och bara snackade. Hon åker till Bosnien i morgon. Sedan stack jag till Caro! Åh, så mysigt att träffa henne igen. Vi gick hem till mig och snackade med mamma. Hon berättade om Turkiet och nu längtar jag till Onsdag så otroligt mycket. Hon var också i Side, dit vi ska. Fick två fina armband av henne, hehe.

I morgon kommer Emil hit. Ska tvinga med honom ut på stan, måste kika efter lite saker. Haha, hörs i morgon!

Kommentarer
Postat av: Daria

tack för ikväll! hoppas ni får det bäst i turkland, kommer sakna dig! <3

säger det ännu en gång , ditt hååår!!! sjukt långt!

2011-08-04 @ 22:46:25
URL: http://ddariaaa.blogg.se/
Postat av: lise

sv Daria: Aww så mysigt! :) hoppas ni får det bäst!

kommer sakna dig med! <3

haha nja inte så långt...

2011-08-04 @ 22:48:49
URL: http://lottelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0