" Saknarus lisigus. "









Tjeeena.
Så fint väder i dag också. Känns verkligen som våren är här nu. Satt ute hela matrasten med Caro och Colle. Riktigt skönt.
När jag gick hem innan märkte jag att det blev blött i skon, och då hade de gått sönder. Så fick åka och köpa nya fina skor.
I morgon -> torsdag ska jag sova hos Caro. Sen på torsdagen är det studiedag. Street dance på kvällen, så kommer hem torsdag kväll.
Hoppas jag inte blir sjuk. Mår inte alls bra. Har världens huvudvärk, ont i halsen, fryser och någon äcklig hosta. Jag har inte varit sjuk på riktigt länge så det är nog inte så konstigt om jag skulle bli det just nu...

Nu ska jag plugga, kolla runt lite och sen sOooOovva. Typ bli pigg igen.
cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0