31 December 2010.



Tjeeena.
Min dator är fortfarande helt fucked up så jaa... Är hemma hos Caro nu. Ska va här ikväll, Albin kommer snart hit också... ;) Vi ska äta, gå ut och bara chilla. Fy fan vad Caro och jag skrattar i dag. Hänt massa små saker som vi typ dött av, vår speciella humor... Hahahhaha. ♥

I onsdags kom Emil. Hade inte sett honom på 5 jävla dagar, fick min julklapp och han fick sin. Fick även en julklapp av hans föräldrar, haha så gulligt. Lägger upp bild någon gång. ♥

I morgon ska jag till Daria och sova där. Länge sen nu, hehe. ♥ Vi ska nog fota antar jag haha. :)



2010 Har vart otroligt bäst. Men det har även hänt saker som inte vart så bra...
Har tex haft 4 hundar bara i år. Först Adam, sen Laika och nu Lolly och Miley. Haha :p
Vart i Turkiet med Daria. Fått se Green Day live. Fått nya underbara vänner och underbara minnen. Och fått världens underbaraste pojkvän. ♥ Bara lite med underbara saker som hänt som man aldrig glömmer.

2011 ska göras riktigt bra med. Gott nytt år!!


Petter, Nella, jag och Emil i somras. ♥


Adam. ♥


Daria och jag förra nyår. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0