" Cause maybe; you gonna be the one who saves me. "


jag älskar dig!

Tja! Har haft en underbar helg med Emil. Så mycket som jag skrattat, så mycket har jag inte skrattat på ett riktigt bra tag kan jag säga. Vi har käkat 2 pizzor och 2 kebabtallrikar, godis, massa läsk och blablabla... Så jag är absolut inte sugen på mat just, haha. Det var varit sol och varmt hela helgen så vi har varit ute en hel del. Suttit på balkongen, klättrat på grejor, busat och haft sjukt kul. Igårkväll hyrde vi film, Baksmällan blev det. grymt bra är den!!

Nu har jag varit ute, snackat med vänner och fixat mat tills imorgon. Ska praoa på Höglandssjukhuset i Eksjö denna veckan...spännande. 09:00-16:00. Efter denna vecka är det äntligen påsklov, gött!
Nu ska jag läsa bloggar, snacka i telefon, fixa tills imorgon och sedan sova. Ha det gött! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0