"Cause baby I´m a dreamer, for sure."





Tja folket. Kom hem för en stund sedan, varit ute med Caro och snackat om massa saker, mys. Träffade även Daria en stund! Nu sitter jag och drogar musik och kollar runt på bloggar och snackar med sjukt kul folk på fb.

Igår när Emil kom till mig hade han med sig en stor och fin blommbukett till mig. Blev så grymt glad! Han är bäst. Vi käkade tårta som jag bakade till honom eftersom han fyllde år i lördags men han fick den igår. Var ute och sånt också...

I morgon kommer släkten och Emil hit. Ska käka mat och tårta och fira två som fyllt år och sooola. För det ska bli varmt i morgon igen. Love it. Nu ska jag snacka telefon och sen sova. Ska städa och duscha i morgon innan folket kommer. Ha det gött. Glad påsk!!

Kommentarer
Postat av: M E R E I

- Glad påsk :)!

2011-04-23 @ 11:41:05
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0