// Back in Sweden


från arkivet

Hej igen, Ska jag vara ärlig, är jag inte det minsta glad över att vara hemma. Vill inte vara här i Sverige. Från 44 graders solsken varje dag till 16 grader regn och blåst så fort man kliver ut, är inte alls okej för mig. Vi har haft en så grymt underbar vecka i Turkiet så det finns inte. Kommer inte orka berätta allt men jag kommer lägga upp massor av bilder och text till dom. Har över 1200 bilder så, haha.

Kom hem vid sju, gick direkt ut med mina älskade hundar som jag saknat så otroligt mycket! Åh, mys. Och nu sitter jag i min säng och har packat upp min väska. Har vant mig vid att lägga mig ganska tidigt så är redan riktigt trött...

Ska göra lite annat nu. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0