// Kär i en ängel



Hej, ligger i min varma säng och svettas ihjäl. Vill öpnna balkongdörren men då lär det bara flyga in jobbiga myggor så jag vaknar upp med miljoner myggbett imorgon.

Har haft en jätte mysig helg med min Emil. I dag har det regnat i princip hela dagen så vi har bara legat i sängen och lyssnat på fin musik och planerat. Gick upp för att äta en gång, hah. När han åkte hem så kollade jag lite på tv och väntade på att mamma skulle komma hem. Gick sedan en promenad och det var riktigt skönt.

I morgon ska jag va med min fina Caro. Får se vad vi hittar på för något kul. Hörs imorgon kväll vänner!

Kommentarer
Postat av: caruu

du är fin :)

2011-08-08 @ 00:20:17
URL: http://caruu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0