" I like The way, The way you swing your hips around me! "



Tjeeena alla!
Sitter i mitt rum med gooo musik och chillar. ;) Sov hos Daria inatt. Vi skrattade och hade kul, va längesen nu. Vi sov halva dagen och sen stack jag hem. Haha hon skulle iväg...

Inatt kommer jag va hemma. Känner på mig att jag kommer somna sent, har lite saker att göra nämligen... ;) I morgon sticker jag till Emil och sover där. SPELA. Haha vi har lite speciell humor han och jag... ♥ missuppfatta inte!

Bara 3 dagars ledighet kvar sen börjar skolan. Det är kul men pallar inte läxor och all sån där skit. Men får träffa underbara vänner igen. ♥ Love it.

Är på så jävla bra humör just nu. Vet inte varför men det är bra.
Vi
hörs
mer.
Puss. ♥


ps. saknar caro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0