" You could be as cold as the winter weather, but I don´t care as long as were together. "



Hejhej!
Är hos Emil och kom precis in från att ha käkat pizza med hans familj. Gick dit så på hemvägen åt vi smultron längs vägkanten! Så mysigt och mumma. Hyrde även en film som vi ska se ikväll,  Just go with it. Caro hade hyrt den så jag blev sugen på att se den haha, Adam Sandler är ju så grymt bra!

Juste, haha. Skulle slå en nektarin med ett baseballrack innan, gick super första gångerna. Men sista gången råkade jag slå neråt så jag smällde mitt fucking smalben istället. Gjorde jätte gott! Hahaha. Fick även ett jävla rör i huvudet av Emils mamma, haha... Ja.

Sover här inatt, men vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0