" So when I think of the time that I almost loved you, You showed your ass and I saw the real you. "







Heeeeej vänner. Hade en jätte bra helg hos Emil. Hyrde två filmer i lördags, Easy A och Charlie ST Cloud. Den sista var riktigt bra, den andra sådär. I går sken solen så vi satte ut två sängar i trädgården och stekte i solen. Skönt!! Gjorde massa mer saker.

Nu är det sista veckan i skolan. I dag och i morgon är det vanliga lektioner. På onsdag ska vi städa skåp, käka glass och kolla på film med klassen. På torsdagen ska alla åttor till Östanå och ha klasskamp hela dagen. Har  även sovmorgon då, gött. Fredagen slutar vi! "Börjar" halv tio och är i skolan i någon timme eller så. Åhh vad jag längtar nu! Sommarlovet ska bli så skönt och roligt. Men jag kommer sakna vissa vänner man inte lär få träffa särskilt mycket på sommarlovet. Lite surt men ah...

Beställde hem min nya mobil innan förresten!! Gött och slippa lånemobil... Vet inte när den kommer men snart.
Nu ska jag fota lite tror jag. Haaa deee!!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Härlig blogg, härliga bilder och inlägg! Good work!

Kika gärna in på min! :D

2011-06-15 @ 00:06:15
URL: http://viktoriaemma.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0