" I´m forever keeping my angel close."


Hellu! Avskyr att inte kunna somna om på morgonen. Helt omöjligt helt enkelt, hm...
Så nu sitter jag här och lyssnar på musik, senare kommer Emil hit. Men innan det ska jag städa min stökiga garderob, höhö.

I morgon ska jag träffa Daria!! Underbart.
På torsdagkväll eller fredag ska jag till sommarstugan i Kalmar. Midsommar redan! Helt sjukt hur snabbt det går. Emil, mamma, Kusinerna & deras föräldrar, farbror och hans flickvän, någon mer som jag inte vet + 4 hundar, haha. Kommer bli grymt mysigt med massa mat och sånt. :) Brukar vara där varje midsommar. Love it!

Tror inte vi hörs mer förrän jag kommer hem. Men ställer nog in några tidsinställda inlägg. Kommer hem på söndag så hörs då. Ha det gött folket!!

juste, tur att det finns IP nummer.. Tack vare det vet jag vem du är, aldrig anonym på internet U know. ;)
puss på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0