00:08



Hej bloggen. Haft en jättemysig dag med vänner i östanå. Var där i flera timmar, sedan stack Emil och jag hem till mig och käkade för vi var så otroligt hungriga. Sedan stack vi ut igen och cyklade runt lite. Till vasakiosken och köpte mjukglass bland annat. Tog även ut hundarna en sväng och kastade pinnar, så himla jobbigt för dom att vara ute mitt på dagen. Är ju så varmt för dom.

Nu har vi kollat på film och han sover här inatt. Han ska upp tidigt så han har redan somnat, sötnosen. Men jag får ändå gå upp och fixa frulle till honom... Min kusin och hennes kompis kommer hit i morgon också några timmar. Ska baka plättar till dom, höhö. Får se vad vi gör mer.

Hade tyvärr inte med kameran idag, därför inga bilder.
Nu ska jag kika runt på bloggar sedan sova gott jämte Emil, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Go bild!

2011-06-30 @ 18:48:11
URL: http://avjosefine.blogg.se/
Postat av: Emelie Hosny

fin bild, är det du o din kille ellr?

2011-07-02 @ 10:48:46
URL: http://jessmems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0