" They bring me to you. "



Tja bloggen! Mår så grymt bra just nu. Allt flyter på, en vecka till sommarlov, Gaahh can´t wait!
Igår och i dag har vi haft emådagarna i skolan, typ friluftsdagar. Har varit helt okej men ganska drygt. Förra året var roligare.
Både i tisdags och igår har jag och vänner varit i Östanå och badat, så sjukt skönt och svalkande. Igår följde Emil med hem, vi stack och badade med några vänner på kvällen och sedan hem och käkade supergod pizza. Han sov här inatt. Mysigt!

I morgon börjar jag vid halv tio. Så har sovmorgon och tre lektioner, sen slutar jag vid tolv eller något sådant. Då sticker jag till studenten med Daria. Hennes syster tar studenten. Blir massa god mat och folk. Så kul! Längtar. ♥

Vi hörs på lördag, ha det gött vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0