" Come up to meet you, tell you I´m sorry. "



Tjeeena! Kom nyss ut ur duschen. Asskönt! Min helg har varit så skön och lugn. Dansuppvisningen i fredags gick helt okej, tappade bort mig lite då&då. Kul iallafall! Efter kom Emils mamma och hämtade oss hos mig. Vi åt hamburgare sen somnade vi faktist, sjukt trötta. I går käkade vi fukost, sedan åkte vi fyrhjuling och skrev fina saker på en ladugård. På kvällen gick vi till konsum och köpte lite gott till tv och rensade även hans garderob. Hann även med att baka kärleksmums, hehe mmmh.

I dag har vi varit ute och gjort massa roliga saker. Sedan kollade vi på film, spelade crash och halvsov. Åhh vi har så underbart mysigt och kul, grymt mycket skratt som vanligt haha. Älskar dig Emil. Så oändligt mycket!! ♥

Nu ska jag klippa klorna på vovvarna, sedan sova för har så JÄVLA ONT I MIN FUCKING MAGE. -.-
Hoppas ni mår bra! Imorgon är det måndag. gaaah snart sommarlov. bye!! ;)

Kommentarer
Postat av: YAIYA

nice kamera

2011-05-17 @ 12:59:37
URL: http://ymperia.com/yaiya
Postat av: emil

jag älskar dig jätte mycket och kommer alltid göra det lovar finns ingen bättre <33333333333333333333333333333 ::

2011-05-17 @ 21:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0