happyface :D

tjeeena!
fyfan sitter hos caro och är typ världens lyckligaste!! :D har hittat en låt som jag sökt efter som spelades i turkiet hela tiden! fan vad glad jag är!! :D hahah.

igår kväll var det så sjukt kul! emil f, caro, ellen, nella, petter, abbe, rasse, chrille och jag möttes upp och så stack vi till pizzerian och åt. skrattade sjukt mycket, alla var glada. underbart!
sen gick vi en runda, var ute några timmar innan vi stack hem till rasse och kollade på film. sen ut igen och gick en promenad. ;) måste göras om!!

ellen och jag sov hos caro inatt. i dag har vi kollat på tv & varit inne. åskat & regnat typ hela dagen...

Nu sitter caro och jag vid varsin dator och snackar. hon har lovat att köpa en visselpipa till mig & jag har lovat att hon ska låna min blåa adidas ryggsäck som jag köpte förra hösten. använder den aldrig ändå!! ;)

snackade med daria innan också! hon har det skit varmt i bosnien. saknar henne grymt mycket! ♥
innan också när caro & jag var på willys såg jag en människa som piggade upp mitt humör sjukt. hehe..

i morgon ska vi ta bussen till ekenäs och va med nella. får se vad vi hittar på men det kommer bli grymt!! :)
haha blev mycket fakta på en gång men jaja, ciaaaaao! :D




caro vill ha dreads! :)


medans jag vill ha visselpiipa :D haha

Kommentarer
Postat av: caro

jaa men jag vill ha det:P:D<33

haha båda är glada:D ahah<33

2010-08-14 @ 01:26:11
URL: http://photogirl.webblogg.se/
Postat av: SARASTiLLE

kika in min tävling i mitt näst senaste inlägg på bloggen! :)

2010-08-14 @ 22:39:43
URL: http://stiille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0