" I hold on to this moment u know "



tjena! är i jönköping hos pappa. gick upp tidigt idag för att åka hit med mamma & shoppa! :) hittade jeans, smycken, tröjor & linnen..nöjd :) träffade lite folk också...
ska sova här hos pappa inatt. åker hem tidigt imorgon eftersom jag troligen ska vara med några.

Igårkväll var vi hos ellen. det var jag, emil, caro, abbe, rasse och så ellen då. :) hade sjukt kul!! haha. skrattade som fan hela tiden! när jag kom hem la jag mig direkt. var så grymt trött verkligen..

Jaha, en vecka i skolan har gått. gillar det faktist! läxorna & vissa lektioner kan vi göra något med, men gillar det ändå!! ;)

Kommentarer
Postat av: caro!

haha tack:D<33333

2010-08-29 @ 21:44:47
URL: http://photogirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0