"everything u do, is super fucking cute"

Sitter i min säng och har absolut ingenting att göra. läser bloggar och lyssnar på musik. ute regnar det bara så man kan inte gå ut. det är dimmigt så man ser inte ens vättern. :0

åhh, sitter och drömmer mig bort från sverige. vill ligga på en strand eller vid en pool just nu.
frågade mamma om vi inte kunde flytta utomlands, så vi satt och snackade lite om det innan. Men det blir nog inte av, inte nu iallafall!!...;)

min kamera är hemma i vetlanda och jag är så sjukt sugen på att fota!! :D

mamma och jag var ute innan i en affär. jag fick en sjukt söt.. sak. letat efter en sån ett bra tag, hehe... :)
kanske visar den imorgon.

nästa vecka någongång kommer det komma en ny header. måste bara fixas lite grejer först.

aja puss puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0