// Let´s go!





Grannarna har hållt mig vaken en stor del av natten. Dom satt och pratade och skrek klockan 4? Ganska jobbigt men det lät som om dom hade kul iallafall, haha. Har packat färdigt min väska nu och lämnat kaninen där han ska vara. Känns som om jag har glömt att packa ner något, men det viktigaste är nog med.

Har satt ett par tidsinställda inlägg som kommer upp. Inga speciella utan bara att det inte ska vara helt stilla här. Tar självklart med mig min kamera så när jag kommer tillbaka kommer det upp massor utav bilder. Klockan tolv kommer Caro hit. Så vi hinner umgås en liten stund innan vi åker. Flyget går klockan fem men måste åka vid ett. Usch, gillar inte alls att flyga. Får nästan panik i luften. Vart kan man ta vägen då liksom?

Ha det fint nu, så hörs vi när jag kommer hem! Förhoppningsvis...

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så otroligt vacker tjejen

ett tips: bli modell!

2011-08-10 @ 10:47:10
Postat av: Bella

Designen nästan klar och kommer ligga uppe inom kort!! :)

Hoppas ni är spända ;) Kram Bella,

2011-08-11 @ 04:47:36
URL: http://belladavis.blogg.se/
Postat av: Jonna

ha det bäst!

2011-08-11 @ 15:59:04
URL: http://yonnaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0