" No one's gonna care when you are gone, So if you're done you better die young baby. "



Heey! På något sätt alltid lika svårt att börja inläggen, haha.
Va med Emil igår. Köpte Kex och Ben&Jerry som vi åt och han sov här i natt. Fick knappt upp honom ur sängen imorse, haha så söt... :)
Onsdag i dag--> slutade tidigt. Ska hinna plugga Eng, Spanska, So och matte. Duscha & ut med hundarna. Så har lite och göra nu om man säger så, hehe. Samtidigt måste jag sova tidigt ikväll eftersom jag är rikitgt trött.

I morgon är det torsdag. Då ska jag va med Caro & Ellen eftersom det är Streetdance vid 6 + göra en annan sak... Sen hem efter det och plugga igen.
På fredag blir det Jönköping med Emil! Stannar där tills söndag hos pappa. Riktigt skönt och komma bort från Vetlanda lite.

Så kanske bara slänger in bilder eller något. Nu måste jag sätta igång!
xxxxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0