" Love is a song that never ends. "





Blev inte mycket fotande i dag med Caro, haha... Bakade, snackade och skrattade i stället. :) Våra disskusioner är otroliga ibland aså haha.
Har ont i magen och fryser och svettas. :( Vill inte bli sjuk nu när det är lov. Aldrig igentligen men aa...

Vill ha sommar nu så grymt mycket! Orkar inte med kallt och massa tjocka kläder längre. Vill kunna ha bikini, linne shorts, glass, va med massa vänner hela dagarna/kvällarna/nätterna, Emil, va ute länge, sova, sola, bada, åka utomlands och bara släppa skolan och läxor. Men det är 19 veckor till sommarlov. Jag står ut. :)

Förresten. Stör mig på människor som måste trycka ner andra. Liksom har dom inget bättre för sig än att göra det så... Det är fan sorligt. Jag skulle aldrig palla hålla på så där som vissa gör. Lever hellre mitt eget liv nu och har kul än att lägga mig i andra människors problem osv. Liksom snälla tänk efter vad fan ni lever för, skärp er. Liksom varför inte glädjas åt andras skull? Gaahh blir bara förbannad...

Så, sorry. I morgon är det Alla hjärtans dag. Då kommer Emil hit. ♥
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: caro

hahahhaha såå jävla bäst är den ju hahahah!!:P

och jag skrattar åt struts hahahah

2011-02-14 @ 09:56:02
URL: http://photogirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0