" The moment that I met you, the moment I forgot about everything I been through. "





Hej!
Nu är jag hemma från mormor. Riktigt gött. Har precis ställt in en pizza i ugnen som Emil och jag har fixat! Ska bli så gott, mmmhh.
Hos mormor har jag bara slappat, solat, fotat, vart ute och städat lite. Ganska drygt måste jag erkänna, men följer nästan aldrig dit längre så kände att jag lika väl kunde göra det. Kom hem vid 11 idag och hämtade hem Emil på vägen. Vi har fixat lite grejs inför Turkiet med mamma. Åhh längtar!

Har inte så mycket att skriva... Ska vänta färdigt på pizzan och sen kanske kolla på film eller något. Ska även ringa och snacka med Caro sen! Inte snackat på ett riktigt bra tag, haha.

Hörs imorgon. Händer något speciellt då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0