Bästa midsommar!


fick denna av emil när det var 10 månader!


cyklat!


Foxy.




mmmmhhh




kubb!!




hahaha








jag , hanna, elin


älskling och jag

Hej folks! Där fick ni bilder från Kalmar! Hoppas ni haft det lika kul som jag. Har haft det grymt kul!
Vi har skrattat så sjukt mycket så det finns inte, haha! Har ätit massor av mat, verkligen hela tiden. Inte varit hungrig en ända sekund. Kollat på filmer och käkat godis. Spelat fotboll och kubb med dem vuxna tills man inte orkat stå mer, sprungit runt med alla hundar och kört agility osv. Vi har tillochmed ridit! Åkte en bit bort från stugan till en "granne" och red en runda i skogen med Hanna och Elin. Underbart! Har haft grymt bra väder också, perfekt helg helt enkelt.

Åkte hem imorse och kom hem vid två tiden. Hade en så grym huvudvärk men la mig på balkongen och solade.
Nu har jag kollat igenom bilderna från helgen och ska snart slänga in mig i duschen. Känner mig så ofräsch så det finns inte, haha.  I morgon blir det nog att va med några vänner tror jag, asgööött!
Vi hörs!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina bilder .D va har du för kamera???

2011-06-27 @ 10:46:36
URL: http://rebecaelizabeth.blogg.se/
Postat av: Cecilia ♥

Härligt du verkar ha haft!! :D ♥

2011-06-30 @ 18:50:13
URL: http://ceciliasphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0