21:39

















Heey. Fy tusan vad det är uuunderbart med detta vädret! Njuter av varje sekund. Emil har varit här från onsdag tills idag. I onsdags kväll gjorde vi hemagjorda hamburgare tilll oss och mamma. Grymt gott! Igårkväll stack vi till donken med Ludde och Caro. Sedan cyklade vi till några som skulle tälta i skogen, haha mysigt. Emil, Ludde och jag stack sen ännu en gång till till donken, fast med lite annat folk. 

I dag var vi i Östanå, första doppet! Sjukt skönt, men lite kallt. Solade lite sedan stack vi till Ofrat och käka pizza. Testade även den nya glassbaren som kommit hit till stan. Inget speciellt tycker jag inte, men gott.

Nu sitter jag ensam hemma. Förutom djuren då, höhö. Duschade för en stund sedan, kände att jag blivit bränd på vaderna. Brände lite pga vattnet haha... I morgon vet jag inte vad jag ska hitta på, om jag inte är med folk då. Vi får se.
Nu ska jag käka chokladpudding i min ensamhet, herrååå!!

Kommentarer
Postat av: S'

härliga bilder! :)

2011-06-04 @ 09:20:29
URL: http://sannaisidorsson.devote.se
Postat av: Josefine

vilka härliga bilder!

2011-06-04 @ 22:14:34
URL: http://josefinen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0