I´m holding on to someone I can´t hold anymore.



Tjeeena! Känner att det blivit mest bilder de senaste inläggen, så skriver lite nu då. Har precis duschat efter att ha städat och pluggat. Skulle gått ut också men orkar verkligen inte det! Har fysikprov i morgon, spanska och SO läxor.

Längtar så sjukt till sommarlovet nu!! Bara några veckor kvar, och massa kul händer innan det vilket är bra. Då blir det inte lika drygt att vänta... Har inte hämtat ut mitt paket än förresten, haha. Konstigt eftersom att jag inte ens behöver gå över vägen, eftersom jag hämtar det precis brevid där jag bor. Tjockis är jag, höhö. Ne, men aa.

Ska plugga ännu mer nu så jag inte sitter där i morgon och ångrar att jag inte pluggade till provet när jag hade chansen. Sen ska jag prata i telefon. Hejhej!

Kommentarer
Postat av: Hanna Malmsten - Tävling!

Var med och tävla om valfritt smycke, jättelätt o vinna :)

2011-05-24 @ 21:42:12
URL: http://hannas.nu
Postat av: sanna -saos.blogg.se

Härligt med sommarlov, det är en riktig lyx minsann! :)

2011-05-25 @ 00:12:02
URL: http://saos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0